Helg..

Jag är på arbetshelg i Linköping med resten av styrelsen i SPHK Samojed. Det är alltid lika trevligt och träffa alla och vi har jobbat oerhört effektivt idag :)

Jag saknar mina killar, men vi ses ju imorgonkväll igen. Jag är så van att de alltid finns runt mig så det blir så påtagligt tomt när de inte är med. Dessutom har det varit ganska mycket på senaste tiden, tur nog lugnar det ner sig nu.

Jag har fått jättebra dragträningstips av Camilla idag som jag ser fram emot att prova när jag kommer hem. Är svårt att få bra tips när man känner att man står lite och trampar på samma ställe och själva tekniken i dragträning verkar vara en väl bevarad hemlighet för de som vet. Så jag är jättetacksam för alla råd från Camilla, tack :)



Mattes killar :)


På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0