Kapten Sparrow

Allt har gått bra idag. Men jag tror de glömde nämna att de opererade in en pipleksak i halsen på honom ;) Nä, nu ska jag vara snäll. Han har varit lite stressad och orolig idag, och det kan man ju förstå efter omständigheterna. Vi ska nu gå och lägga oss så vi får en god natts sömn, det kan vi behöva alla tre.

Minus har idag träffat en ny liten kompis. Hon heter Lilo och är 10 veckor och av rasen Fransk Bulldog, hon är hur söt som helst!


Foto: Mika Hallbäck

Minus var så himla duktig och lekte fint med henne. Ok ibland gick det lite för fort men då sa hon till och då lugnade han sig en aning. En tuff brud i lyxförpackning kan man lugnt säga ;)

Nixo fick komma ut och hälsa på henne, men han är ju livrädd för små hundar och försökte titta åt ett annat håll och hitta en buske att kissa på istället ;) Jag vet inte vad det är med honom och mindre hundar, men det är bättre att han reagerar på det viset än att han går på för hårt.

Jag hoppas vi får ihop en bästisträff snart igen i dagsljus och då ska jag ta med mig kameran och visa er hur söt hon är :)


Nu ska jag gå och trösta en ledsen Nixo.


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0