Klubb(tränings)tävling

Det har efterfrågats bilder på mig i klänningen som jag bar på Golden Go. Nu har jag inga direkta "mode"bilder, men däremot så tog Carina Cansund ett par bilder på mig när jag visar N´zo, så ni iaf kan få ett hum om hur jag såg ut ;)




Ni ser iaf hur fin N´zo är! Jag lovar att ta en bild på klänningen om jag lånar den fler gånger, för jag veta att det är en ovanlig syn att se mig i den "lilla svarta" ;)

Igår hade vi träningstävling i rallylydnad på klubben. Gitte Hansson var inlånad som domare.
Som jag skrev sist så har jag ju haft problem med att han inte ger 100 % på träning och tävling. Detta tar jag nu tillbaka! Igår gav han 120 % och jag har aldrig haft en mer taggad och framåt hund som söker så mycket kontakt som han gjorde. Helt otroligt!!
Det var en fröjd att värma upp och sen drog vi startnummer 1, som är helt ok enligt mig.
Vi gick in på plan och jag känner direkt att jag måste tänka på min egen andning och puls för han är toppad!

Vi hade 100 poäng i lycka och 76 poäng och godkänt (dock utan placering) på träningstävlingen.
Det var en fröjd att köra den rundan, jag fick dämpa och kämpa men på ett härligt sätt. Ni skulle ha sett honom :)


Ikväll ska jag på föreläsning med Memea Mohlin. Ska bli kul att höra på henne, och mer om det kommer senare i veckan.

Nu är det dags att promenera med killarna :)

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Linda

Wohooo!!! Klänning ska du bära oftare;)

2010-11-03 @ 17:56:34
Postat av: Charlotta

Va fin du är!!

2010-11-03 @ 21:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0