Kontorsråttor..

Jag har ju fördelen att ha två kontorsråttor på jobbet. Mina vita killar hänger med varje dag och ligger snällt och väntar på lunchrast och sen på att det är dags att åka hem.

Men nu har Nixo kommit på en ny rolig sak, man kan sitta och titta ut genom fönstret!!
Observera att bilderna är tagna med mobiltelefonen och därför kan det bli lite konstiga proportioner har jag sett ;)


Men jag insåg ganska fort att det blir trångt att ha honom precis bredvid tangentbordet, så jag fick snällt möblera om på rummet så Nixo kunde få ett eget bord att sitta på ;)


Han har nu lärt sig att hoppa upp på bordet. Men när det är dags att hoppa ner så ställer han sig och piper, då får matte snällt komma och lyfta ner honom ;)

 
Minus sitter inte på bordet, men han lyckades kravla upp i besöksstolen, precis som Sally gjorde :)
Nixo satt och tittade på vad han sysslade med, det tog ju en stund innan han kom upp ;)


Minus och matte myser på jobbet :)


Igårkväll var jag lite fåfäng..är ju inte varje dag jag har tid att lägga på mig själv. Men igår slog jag till och körde en fransk manikyr och lite blink ;) Det blev jättefint, iaf på ena handen *s*.

Imorgon är en mindre rolig dag. Nixo ska in till veterinären och få en tand utdragen. Han och Minus busade och då råkade halva tanden gå av. Nu har det blivit en inflammation där och då måste tandstumpen dras ut. Nixo ska sövas och det gillar inte jag. Men jag förstår ju att det måste göras, jag håller bara tummarna att han vaknar och mår bra efteråt.


Kommentarer
Postat av: sandra

åh dom e så gulliga killarna. det kommer att gå bra imorgon , fattar att du e orolig men det kommer att bli jättebra.

hörs imorgon. kram o gonatt.

2010-11-17 @ 21:35:21
Postat av: Christina

Det går säkert bra ska du se. Snygga naglar förresten!

2010-11-17 @ 22:23:12
Postat av: Milla & Holly

Gud vad kul med killarna med på jobbet ...

O vad rolig o ståtlig Nixo ser ut i sitt fönster:))

Gud naglarna blev ju fin fina!

Hade jag aldrig själv lyckats med!



Kram på er o hoppas allt gick vägen för Nixo! <3

2010-11-18 @ 10:19:39
Postat av: Elisabeth

Guuuu vad avis jag blir!!! Vill oxå kunna ha mina två killar på jobbet. Tänk att få ha dom på jobbet för det hade varit helt underbart! Jäklar vad snygga naglar det blev!!! Hoppas det gick bra med Nixo! Har tänkt så på honom. kram PS.. Atlas och Yzer hälsar till Nixo att de oxå tänker på honom och hälsar även till lilla Minus.

2010-11-18 @ 13:39:44
URL: http://samojedatlas.blogg.se/
Postat av: Studiobootleg - Alltid ny och skön musik!

nice blogg du har!



Vill du ta del av den nyaste musiken och de bästa spotifylistorna? gå då in på Studiobootleg.com där länkar jag den nyaste musiken innan radio spelat, samt lägger jag upp de bästa spotifylistorna till alla tillfällen! :)

2010-11-18 @ 14:04:54
URL: http://studiobootleg.com
Postat av: Karin

Gud va mysigt :)

2010-11-25 @ 22:00:35
URL: http://bbkajsa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0