I goda vänners lag!

Senaste veckan har vi kört både rallylydnad, uppletande, kontaktövningar och drag. Det har varit full fart men ändå har det gått i ett lagom tempo.
Tyvärr strular min rygg ganska mycket nu så vi får ta det lite som det kommer. Men jag har fått en ny läkartid och jag hoppas nog på ett mindre mirakel samtidigt som jag förstår att mirakel inte sker.

Men vi försöker blanda arbete, vila och träning. Nixo verkar märka av när jag har mer ont och underhåller Minus på ett helt annat vis när jag inte kan. Det är skönt att vi kan hjälpas åt :)

Idag har vi varit på promenad med Emily, Andreas, Milla, Fidde och Holly. Minus fick vara hos sin mamma under tiden, det var alldeles för långt för honom att gå. Det var en härlig promenad i höstens färger.

Här kommer några utvalda bilder från dagen.
 



 







 









Tack kära vänner för en underbar dag i skogen. Nixo ligger nu och sover gott medan lillebror tuggar ben och undrar vad vi hittade på för kul. Men han får också hänga med när han blir lite större :)


Det kommer även komma lite nya bilder på båda killarna på hemsidan och kanske även ett inlägg här i bloggen, men det får jag ta imorgon :)

På återseende!


Kommentarer
Postat av: Milla & Holly

Tack själva kära vänner och gud vilka härliga bilder! Tyvärr kunde jag inte stula dem från bloggen;) Men vi väntar glatt på alla fina bilder ... Man mår så bra i kropp o själ efter en sådanhär härlig dag :)



Sov gott med er :))



Kram kram

2010-10-17 @ 19:46:48
URL: http://minholly.blogg.se/
Postat av: malin

jättefina bilder. hösten är verkligen vacker :)

2010-10-18 @ 20:08:29
Postat av: Milla & Holly

Ja verkligen vacker :) <3

2010-10-19 @ 16:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0