Sjuka veckan..

Dåligt med uppdateringar pga sjukdom. Jag har legat sjuk sedan i tisdagskväll och har knappt kommit ur soffan.
Jag vill passa på att tacka alla som har hjälpt mig i synnerhet Sara som har tagit ut hundarna, Marie som har fixat medicin och Gunhild som har ordnat med mat. Tack, jag vet inte vad jag hade gjort utan er!
Jag vill även tacka alla andra som har hört av sig med krya på dig hälsningar, tack det värmer verkligen :)

Idag är jag iaf något bättre, men jag ligger fortfarande ner en hel del.

Igår blev Minus 17 veckor, stora killen snart. Har därför gjort ett bildkollage så ni får se hur mycket han växer :)


Annars rullar allt på som det ska. Jag satsar på att vara 100 % återställd till veckan som kommer och då ska det tränas! Nixo har semester från allt tränande då han verkar vara ur balans för tillfället. Vi har en rallylydnadstävling snart och därför låter jag honom vila sig i form. Det är dessutom dags att köra igång ordentligt med dragträningen och det räcker för Nixo.

Men lilleman däremot har en massa roliga grejer att lära sig. Han har även visat ytterligare en "Sallygrej". Han hackar tänder när vi tränar, det gjorde hon med. De vill så gärna ha godiset så det är antagligen ett sätt att släppa ut lite stress på. Jag ser det dock som positiv stress och kör aldrig långa träningar med unga hundar. Nixo har ju sin egen variant...sätter sig i mattes arm, funkar också som stressutlösare ;)

Nu ska jag vila vidare och titta igenom lite fler bilder.

På återseende!

Kommentarer
Postat av: Milla & Holly

Stora söt fina killen!

Ibland går tiden alldeles för fort ...

Men i mina ögon är samjoderna alltid vackra,

valp som fullvuxen, nästan vackrast som fullvuxna!

Men en valp faller vem som helst för! ;)



Du har tur du som är omgiven av så många fina människor som ställer upp för dig!

Det är du väl värd!



Ses ikväll :))



Kram på er tills dess

2010-10-23 @ 17:48:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0