SPHK utställning

Igår var vi i Vaggeryd, det var dags för den årliga utställningen för polarhundsraserna.

Minus var anmäld och det gick väldigt bra :)

Han gick i juniorklass för första gången och blev placerad 1:a med CK!!
I bästa hane mötte han de stora killarna ;) Vi blev utplockade till de fyra sista och fick sen springa ett par varv till. Och blev tillslut placerade 3:a med reservcert!! :)

Tänk att min lilla kille på 10 månader var så nära att få sitt första cert :) Men jag är så nöjd med reservcert, det visar att min kille verkligen är så snygg som jag tycker han är ;)

Bilder kommer senare!


På kvällen fick killarna vara hemma och vila medan jag gick på 40 års fest. En mycket trevlig kväll :)
Idag har jag inte gjort så mycket, solat, städat och promenerat killarna. Det blir nog mer gjort imorgon eftersom vi har en dag till ledig, härligt :)


På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0