Bildkavalkad

Just nu är det svårt med uppdateringarna då jag är sjuk...igen.
Det känns som att jag bara har legat sjuk hela den här sommaren. Men jag hoppas att det släpper efter den här omgången med antibiotika och kortison. För nu närmar sig hösten och då har vi ju alltid fullt upp.

Det är en hel del utställningar, dragträningar, agilitykurs och klickerkurs för Minus del. För Nixo blir det ett lugnare tempo som jag tror passar honom bättre. Huvudsaken är att han blir frisk och kry igen.

Här kommer en bildkavalkad som jag tog häromdagen när jag skulle försöka ta bild på killarna när de låg bredvid varandra. Minus hade inte samma tanke som mig, så det slutade så här ;)


Nixo till vänster och Minus till höger i bild




















Jag får känslan av att Nixo försöker hålla stilen så länge som möjligt för att jag ska kunna få mitt kort. Men den lilla terroristen vill nog inte att Nixo ska vara med på samma kort som honom. Tycker mig se att Minus är ganska nöjd på sista korten. Hade nog varit ännu mer nöjd om Nixo hade gått därifrån ;)
Eller så är Minus bara allmänt nöjd med att jag inte fick till något bra kort med båda två liggandes fint predvid varandra ;)

På återseende!



Kommentarer
Postat av: Dump

Dimp och Damp in action.

2011-08-24 @ 07:28:17
Postat av: C

Fantastiskt söta! Trots att en viss herre inte vill samarbeta :)

2011-08-24 @ 09:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0