BAM! Catch that moment!

Det är vad helgen och framtiden inom utställningsträning och tävling handlar om.

Vi går alltså fortsättningskursen i handlerteknik för Gerard O´Shea!

Det är finlir, det är finslip, det är uttrycket, förväntan och ett ögonblick som ska bli rätt ögonblick. Det är inte lätt, men oerhört nyttigt, roligt och lärorikt.

Gårdagen började med en dragträning för Nixos del med Christina och tjejerna. De jobbade på bra i gyttjan och eländet som är här nere. Vem ville att snön skulle försvinna???

På eftermiddagen åkte jag och Minus till Hässleholm och tränade i fem timmar. Både Minus och jag var helt slut när vi var färdiga och jag känner än i dag av att mina fötter är ömma efter allt springande och stående igår.

Men det spelar igen roll, för idag  kör vi vidare på dag två.

Igårkväll fick vi även trevligt besök av Linda, David, Nellie, Milla, Fidde och Holly. Det blev en massa snack och det var härligt att träffa alla. Ibland känner jag att det blir för lite tid för vännerna, men ni ska vet att ni finns i mitt hjärta :)

Ska strax ta in killarna som är ute och busar och träna en kort stund.

Har även börjat packa inför vår avresa, snart är det dags :)


Min dator är på "uppladdning" och därför blir det inga bilder idag, hoppas ni står ut :)


På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0