Så var vi fem igen..

Nu har Leo åkt hem. Det är tomt, tyst och väldigt lugnt. Men vi saknar honom, ja iaf tre av oss. Katterna tycker att de sista två hundarna också kan åka någonstans så de blir själva kvar.
Men tji på er, Nixo och Minus stannar!!

Leo tog plats i sängen tillsammans med Nixo. Han verkade tycka det var jättemysigt bland alla kuddarna :)


Fast igår kunde man undra. När jag frågade Leo om han ville åka hem så kom Minus störtande och viftade väldigt på svansen...kan det vara så att jag har fel hund?? Haha!!

Minus solar!


Leo försökte hålla sig vaken men ögonen ville inte vara med ;)

Jag är iaf på banan, eller iaf på jobbet igen. Börjar bli friskare och rösten är tillbaka.

Har ju en toppenhelg framför oss så jag MÅSTE blir helt frisk tills dess :) Mer om det kommer senare!

Nixo verkade uppskatta att ha två småbrorsor :P

Imorgon har jag blivit bjuden på taco buffé och bio, Änglagård 3. Ska bli superkul!!
Tack Milla, Fidde och Holly som ställer upp som hundvakter till killarna :)


Minus..

Nu blir det lite Ceasar och sen hoppar vi i säng


På återseende!

Kommentarer
Postat av: Malena

Njuter av fina bilder på vita björnar :)

2011-02-01 @ 22:20:10
URL: http://valjelivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0