Träningssug..

Jag tror våren börjar närmar sig, jag börjar iaf få vårkänslor. Det suger i träningsnerverna.
Tyvärr blev jag besviken när jag idag märkte att Minus och Nixos respektive kurser kommer att krocka.
Minus är anmäld till en allmänlydnadkurs och Nixo till en agilitykurs.
Så nu vet jag inte hur jag ska göra...






Men idag började jag iaf träna på allvar. Först gick/sprang/promenerade vi i 50 minuter. Bra intervallträning kombinerat med kontaktträning. Killarna fattade ingenting ;)

Efter middagen så tog jag tag i targetträningen. Vi körde nostarget med post-it lapp först. Sen körde vi öppna dörrar, stänga dörrar och stänga köksskåp.
Vi avslutade med att fortsätta träna in treibball och de börjar bli riktigt säkra på det båda två :)

Så resten av kvällen blir det till att slappa i soffan och killarna är ute i trädgården och skrämmer bort alla som passerar.


På återseende!


Kommentarer
Postat av: Malena

Jag vet :) du tränar agility för mig så får annie dra din kärra :))

2011-02-21 @ 21:28:09
URL: http://valjelivet.blogg.se/
Postat av: Emily

Intervallträning är bra eller hur :)

Hade du ett lyssnande öra när jag berättade om det?

Hihi.

Men det är bra :)



hihi.



KRAMEN

2011-02-22 @ 06:08:12
URL: http://emilybackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0