Charice...

Är det bara jag som har missat den här grymma tjejen??

Wow vilken röst!

Hon har slagit igenom i USA men har hon kommit till Europa eller är det bara jag som ligger lite efter?

Har ni inte hört henne innan så tycker jag ni ska börja med att gå in på Youtube och där söka på Charice Pempengco. Hon gör där en massa covers på Mariah Carey, Whitney Houston och Celin Dions största hits. Och de tre kvinnornas röst går ju inte för hackor!

Vill ni se mer, gå in på Charice hemsida!

Det mest fantastiska förutom hennes röst är ju hennes ålder. Ni kommer inte ångra er, det kan jag lova!!


Jag måste fixa till Spotify så jag kan lyssna mer på hennes musik. Men nu får jag ge upp för ikväll och gå och kurera mig i sängen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0