Hipp hipp Hurra..

För idag är det min födelsedag :)

Jag hade en helt underbart trevlig nyårskväll och natt. Det var god mat, god dricka och trevligt sällskap!
Hundarna var hur snälla som helst och Minus brydde sig inte alls om att världen höll på att anfallas av utomjordingar...eller var det fyrverkerier??

Jag blev gratulerad vid 12 slaget och vi drack rosa bubbel. Kan det bli en bättre start på det nya året? Nä, det tror jag knappast :)

Vilken tur att spegeln var så ren ;) Men ett hum om hur jag såg ut igår med Montazami lockar ;)

Idag har jag bakat tigerkaka för första gången i mitt liv. Jag är inte smidig eller speciellt bra på att baka. Det blev många byttor och slevar, men tillslut lyckades jag. I eftermiddags kom några kära vänner över på fika. Jag fick en jättefin liten bok, en liten återställare, hudvårdsgrejer och doftljus och en kaffebryggare!! Tänk vilka snälla vänner jag har :)

Jag och Sara var ute med hundarna på en hal runda i förmiddags. Det har regnat inatt så vi har isgator överallt. Men vi lyckades ta oss runt utan några brutna delar.

Det sprätte i benen på Tess, hon ville nog fira in det nya året ;)


"Kom igen nu samojedrackare, SPRING"


Minus hängde gärna på och busade. Nixo hade fullt upp med alla fläckar som var tvungna att kissas in.


Det här är den absolut ärligaste bilden man kan lägga ut. Så här illa tycker Nixo numera om att fotograferas..så himla trist tycker han ;)


Men det är klart att jag och killarna måste ha ett fint kort på oss alla tre nu när matte är ett år äldre.

Nu kommer snart Milla och sen ska vi ha myskväll!



På återseende!

Kommentarer
Postat av: Charlotta

Åh vad fin du är Cissy!!!



Stort grattis igen!!



Puss och kram

2011-01-01 @ 22:11:06
Postat av: Em

Fasen vilken pudding, även om hon är ett år äldre ;)

Jätte fin du var i håret, skall verkligen låta mitt växa och bli lika långt som ditt så jag med kan få sådana lockar hihi!

Hoppas du haft en underbar födelsedag, så får vi ses någon dag.Kramar i massor vännen

2011-01-01 @ 23:48:52
URL: http://pigan.devote.se
Postat av: Linda

Sicken snygging! Så får du minsann ha håret fler ggr, fast inte fan orkar man stå och göra det varje morgon;)

2011-01-02 @ 11:26:43
Postat av: Malena

Tack Cissy! Självklart kämpar vi vidare och hoppet har inte övergett mig. Vill bara får kastrationen överstökad helst nu!! kram

2011-01-03 @ 21:59:16
URL: http://valjelivet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0