Leo!

Först vill jag tacka för svaren jag har fått ang. klicker. Jag gillar själv nummer 2 bäst och kommer därför att inhandla en till sådan. Sen ska jag vara nogrann med att de har varsin.

Just nu har vi finbesök här hemma. Leo som är Minus bror ska bo hos oss under kommande vecka. Hans familj är på en härlig resa och då får Leo ha semester hos brorsan och halvbrorsan.
Än sålänge går det jättebra. Han var lite orolig i början och det kan man ju förstå, men nu ett dygn senare så är han en i gänget även om Nixo ibland kollar in honom lite extra. Han kanske har svårt att se skillnad ;) Haha nä skämt å sido han måste nog bara tala om för nykomlingen att det är han som är chef och ingen annan.

Jag har märkt sidor hos Minus som jag inte har sett innan. Han är väldigt mjuk till sättet, mjukare än någon hund jag har haft innan och han har inga tendenser att försöka jaga ett ledarskap och lyssnar väldigt lyhört på mig. Det känns verkligen jättebra!

Leo är jättesnäll men mycket tuffare än Minus. Det forseras kompostgaller och han tycker om att platta till Minus när han får en chans utomhus. Men han är trevlig att ha här och kan en massa kommandon...många fler än Minus kan ;)

Kvällsrundan gick jag i två omgångar, först med småkillarna och sen med Nixo. Det gick jättebra och Nixo verkade gilla ensamtiden med mig....eller var det jag som gillade ensamtiden med honom?? Han sniffade mest och skulle kolla om det fanns några löptikar i området som det gjorde förra veckan ;P

Jag har försökt ta lite bilder idag, men jag blev inte nöjd så jag gör ett nytt försök imorgon när de är vakna igen.

Här kommer iallafall en film som jag tyckte var så himla söt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0