Tredje hunden gillt!

Idag slog blixten ner, vinden vände, stjärnorna föll över oss och äntligen ÄNTLIGEN kom det jag har väntat på i så många år!!

Min lilla stjärna visade idag att min otur, oflyt, felträning..ja gud vet vad det berodde på..nu är slut!

Han stack ut och sökte efter föremålet, hittade föremålet och GREPPADE DET OCH HÄMTADE HEM DET!!!

ÄNTLIGEN!!!!

För er som inte känner mig så bra förstår jag att detta låter helt tokigt, men det här har varit min stora akilleshäl. Jag hade Sally, hon apporterade inget och hade inget föremålsintresse, Nixo är hund två och han har svagt föremålsintresse och apporterar ibland men inte ofta. Men nu har jag Minus som har föremålsintresse OCH apporterar föremål.

LYCKAN ÄR FULLKOMLIG :)


Nixo gjorde dock en stark återhämtning vid sista träningspasset och kampade med trasan, men blev nog lite generad när alla klappade i händerna när han sprang omkring med den i munnen ;)
Han är rolig han min lilla Ferdinand :)

Tack Dan och Ann för all hjälp, ni anar inte hur mycket ni betyder för mig!! Och ni vet att jag gärna ställer upp som hundvakt till världens sötaste valp :)

Tack Jeanette, Therese och Kerstin för en trevlig träningskväll :)




På återseende!

Kommentarer
Postat av: Emily

GILLA GILLA GILLA GILLA !



Så roooligt för dig! :)



Kramis

2011-01-13 @ 23:56:04
URL: http://emilybackman.blogg.se/
Postat av: Charlotta

BRA MINUS!

Trodde först när jag såg rubriken att jag skulle få läsa om att du skaffat en tredje hund, alltså Nixo, Minus OCH en till, haha!



I vilket fall som helst - Grattis!! Skam den som ger sig :)



Trevlig helg!! PoK

2011-01-14 @ 16:18:27
Postat av: jenny

grattis!

2011-01-14 @ 20:34:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0