Gör oss redo...

för utställning på lördag. Det var ett tag sen sist och Minus är i värsta fällningen. Han har inte mycket hår kvar och frågan är hur det går i ringen utan päls. Men vi tar det för vad det är.

Minus har ju faktiskt fyllt 1 år :) Men jag har inte märkt någon större skillnad. Samma glada och positiva Minus, som gärna hade stuckit en lång sväng om han hade fått vara lös.

Nixo däremot har lugnat sig och igår gick han lös en del av promenaden utan försökt till att springa iväg. Lyssnade på både stanna, sakta och framåt. Härligt!

Nu ska jag gå och vila min hals för jag har jätteont. Två dagar kvar till semester, ska bli så skönt.

Här kommer dagens bild på Minus, nybadad, nyfönad och fin :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0