Semestertider...

Blev sjuktider. Jag ligger här på soffan som en prästost med en huvudvärk som försöker slå hål i huvudet på mig, kanske därav liknelsen med en prästost.

Har ju legat sjuk i snart två veckors tid, var hos doktorn igår och fick mediciner. Sjukskriven resten av veckan, mycket vila och friskluft ordinerade han.
Men det är ju verkligen jättetråkigt att ligga här och glo. Fick någon läbbig känsla imorse efter att jag hade tagit medicinen, snurrade till och jag blev helt kallsvettig. Fick lägga mig ner en stund och sen gick det över, men huvudvärken är kvar. Dock inte lika illa som fram till igår utan medicin.

Men nä, nu får jag sluta skriva om baciller!

Annars händer det som sagt var inte så mycket här. Följer tv sändningarna från Norge en hel del. Psykopaten som är orsaken till all död och elände borde torteras varje dag resten av sitt liv. Egentligen det enda rättvisa straffet enligt mig.

Sänder varma tankar till alla drabbade! Dessa stackars ungdomar och vuxna vars liv avslutades för tidigt och alla anhöriga till dem. Men även till de överlevande som måste ha fruktansvärda bilder på sina näthinnor.


Ja hur fortsätter man ett blogginlägg efter något sånt, vad finns det att skriva, vad finns det att klaga över? Man ska verkligen uppskatta livet varje dag!


Jag vill faktiskt passa på att tacka alla mina vänner för att ni finns där i vått och torrt, ni vet vilka ni är och vad ni betyder för mig!
Jag vill även tacka min familj som tog så bra hand om mig när jag var och hälsade på. Fast jag bara låg sjuk och ojade mig.
Och tack till Henke för att även du stod ut med mig en helg fylld av ajaj och uppassning.

Ni är alla de bästa i min värld :)


Nu ska jag försöka skramla ihop en liten omelett till lunch.


På återseende snart, har ju lite bilder att visa :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0