Dragtur..

Idag har solen lyst hela dagen och det var riktigt härligt ute. Så jag bestämde mig för att ta en dragtur med killarna.
Vi körde upp till Ullie som bor på andra sidan stora vägen. De bor helt otroligt däruppe. Så lugnt och fridfullt.
Det blev mycket prat och vätska för både mig och killarna innan vi vände hemåt igen. Då hade det hunnit skymma, men vi hann innan det blev alldeles för mörkt.

Ullie har två reisenschnausers som vi ska köra in. Förhoppningsvis så fastnar de för dragsporten och kommer ut på lite barmarkstävlingar :) Mer om den träningen kommer längre fram


Fotograf: Ulrika Warhed
Ja alla ser väl vem som är vem på den här bilden ;)
Om inte så är det Minus som står närmast kameran :)


Nu ska jag vila min rygg som är helt paj efter att jag dammsög bilen i lördags. Men på torsdag blir det spännande för då ska jag till en ny läkare. Håller tummarna stenhårt för att de kan hjälpa mig!!


På återseende!
Ps: Nä jag har inte glömt bilder från i söndags, de kommer ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0