Nixos födelsedag!!

Hipp hipp HURRA!! Idag är det Nixos stora dag :)
Tänk att min lilla valp blir 3 år idag!!

GRATTIS till systrarna och bröderna i kullen, hoppas ni alla har haft en toppendag!!

Han kom in som ett litet knyte i mitt liv. Han var varit min lugna, trygga valp. Lite ryck på matte hade han ett par månader, men lugnare valp får man nog leta efter. Och nu har han växt upp och sitter lugnt under sin korkek och luktar på blommorna....



På jobbet fick han tårta till eftermiddagsfika och sen åkte vi till rastgården så han fick springa av sig med Holly och Minus.
Kvällens aktivitet blev uppletande och han letar, på sitt vis :) Men han gör vad han ska och det är huvudsaken.

Nu ska jag lägga mig ner bredvid födelsedagshunden och bara mysa :)


Lite smutsig efter ett härligt träningspass, men det bjuder vi på :)


På återseende!!

Kommentarer
Postat av: Therese

Kunde du väl sagt att han fyller år han fick ju inte ens en födelsedags puss <3

2011-03-17 @ 21:34:04
Postat av: Cissy

Therese: Hihi, nä men han fick en väldig massa godis så han är nog ganska nöjd ändå. Men du kan få ge honom en puss nästa gång :)

2011-03-17 @ 21:37:33
URL: http://nixo.blogg.se/
Postat av: Milla....

Men Nixo ... att Matte inte sa till mig idag att Nixo blir stora grabben idag ... grattis min kille! I helgen ska vi fira rejält du o jag ;)

Men inte så som jag o matte gjorde förra helgen NEE de blir cheeseballs o myyys o lååånga härliga promenader :))



Kram på er mina favoriter ses imorgon igen :)

Och tack för idag o ikväll :))

2011-03-17 @ 21:56:58
Postat av: Elisabeth

Ett stort grattis på din stora dag om än försenat. Vi är nysshemkommen från Gran Canaria och vi vet att Atlas och Yzer hälsar så gott på din stora dag. Atlas själv är nog en stolt 3 åring han oxå. Lite tråkigt att vi inte var själv hemma när han fyllde år. Men i morgon! vi ska hämta hem våra saknade älskade hundar och då ska vi gratta Atlas oxå. Så.. jag och vi hoppas här att du Nixo har haft en underbar födelsedag. kram

2011-03-19 @ 23:57:48
URL: http://samojedatlas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0