Paketet!!

Det absolut bästa som finns när man kommer hem och öppnar brevlådan är att hitta ett stort paket!!
Och det händer alldeles för sällan, kanske för att jag själv är så dålig på att skicka paket ;)

Men idag låg det ett stort fint paket i lådan, jag glömde nästan få med mig hundarna in. Spännande!!

Och i paketet låg det ett par rosa fina tofflor. Precis samma modell som min syster fick i julas. Det enda som skiljer tofflorna åt är att jag fick små hundar på mina.

Se så fina!!


Dessutom var jag inne på Intersport och köpte nya jogging/walking skor idag. Nu finns det snart inga ursäkter kvar ;)


Nu blir det Big Brother, imorgon kommer ett längre inlägg. Har massor att berätta!!


På återseende!

Kommentarer
Postat av: Christina

Fräsiga tofflor, ser jättesköna ut! Ser framemot att få se dig jogga i de nya utedojorna!

2011-03-08 @ 18:22:24
URL: http://www.swedsams.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0