Söndag..

Idag är en riktigt söndag. Jag är trött och sliten, men det har ju sina förklaringar.
Tack tjejer för en riktigt rolig kväll igår och TACK Kerstin som ställde upp som hundvakt till mina vilddjur ;)

Orkar inte skriva så mycket idag, så här kommer lite bilder som har legat i mobilen ett tag..

Stor och liten, mina hjärtan!


På jobbet, Minus med sin favoritvattenskål och Nixo lika trött som alltid ;)


Ingen får ta vattenskålen, men man måste fylla på OFTA!!


Nixo hittade en skön sovställning mot massagestolen.


Uppletandeträning: Nixo har hittat mig uppe på höga höjder. Sen fick han stanna medan jag hoppade ner och fotade.

Ikväll blev jag bjuden på söndagsmiddag hos Gunhild. Hon har just nu en sambo och han heter Axel. Här kommer en bild på honom.


Det var en supergod middag och TACK Gunhild för alla goda middagar du bjuder på, det är riktig lyx!
Här kommer en bild på kvällens huvudrätt

Lax på planka var MUMS!!

Nu ska jag snart sova och ladda inför en ny vecka. Har förresten klippt mig och lagt lite slingor, ska ta en bild och lägga ut under veckan :)


På återseende!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0