Kommentarer!!

Det är jättetrevligt att få kommentarer på sina blogginlägg.

MEN!!!

Kommentarer från tjejer i yngre tonåren som bara skriver en massa dravel och sedan länkar till sin egen blogg för att få läsare och hamna på bloggtoppen, ni kan sluta kommentera i min blogg. Jag plockar ändå bara bort era kommenterar.

Men om ni tjejer som är födda ungefär 1998 gärna vill skriva dravvel så skriv gärna först hur ni hittade min blogg?

Jag kan inte förstå varför ni "modeintresserade" 14 åringar går in på en blogg som min för att jaga nya läsare, ett tips är att ni istället går in på "mode"bloggar och skriver där, kanske får ni fler träffar då.

Men kul att ni gillar hundarna :)


På återseende!

Kommentarer
Postat av: Natalie

hah sant, förstår dig! Men håller med dom om att hundarna är enormt söta!

2012-01-30 @ 22:17:52
URL: http://Lavendelmos.bubbleroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0