Första advent...

Så var vi inne i december.

Nixo har börjat strula med maten. Hans medicindagar så får jag blanda ner leverpastej på morgonen för att han ska äta. Men sen är det inte säkert att han äter sin middag. Och imorgon när det inte är medicindag så lär han inte äta på helga dagen.
Det har varit så här i ungefär en vecka nu.
Har funderingar på om han har problem med någon tand, men då borde man inte kunna äta stenhårda godisar och tugga på ben.
 
Jag avvaktar en vecka eller två, blir det inte bättre så får jag ringa in.
 
Vi ska inte in förrän runt den 9 januari så det är ju ett tag kvar. Men så länge går det inte att vänta om han strular på det här viset.
 
Annars är han glad och pigg, ja så pigg man nu kan vara när man heter Nixo. Han lufsar rundor och är glad så länge han får vara med. Jag var och vägde honom förra veckan, 34 kg fortfarande. Så det är bra, varken upp eller ner :)
 
Ikväll ska han få en långpromenad tillsammans med en snygg tjej. Det kommer han uppskatta!!

Sen får lillbror dragträna ca 1 mil. Då borde jag ha två nöjda killar när det är dags att gå och lägga sig :)
 
Dragträningen som jag för övrigt tycker går väldigt bra.
Ikväll ska han få springa själv, det var längesen.
 
Den där bilden jag lovade att lägga upp på Nixo....den kommer :))
Men jag glömde ta en ny i helgen och det är ju mörkt varenda dag när vi kommer hem.
 
På återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0