Livet flyter..

Just nu bara flyter vi. Vi har inga måsten, inga krav, ingen ångest, vi bara njuter och slappnar av.

Biopsin gjordes förra veckan, svar väntas på torsdag. Men det kan inte vara några konstigheter. Han är så himla pigg och glad. I förrgår gick vi 4 km i rask promenad, med ett par pauser när Nixo verkade trött.
Hans ben höll, hans glädje var stor och dagen efter så knatade han på som värsta maratonlöparen.
 
Så det kan inte vara några fel på honom, det går bara inte. Då hade jag sett något. Jag ser ingenting, jag ser bara glädje, lycka och en hund som njuter av varje dag.
 
Börjar känna mig krasslig, är antagligen för att anspänningen har börjat släppa. Det vore konstigt om jag inte blev dundersjuk efter detta. Men vi njuter ändå, för huvudsaken är att vi har varandra :)
 
Kärleken övervinner allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0