Minus fäller

Absolut inget roligt inlägg, men en bra påminnelse för mig själv ;)

Jag är så imponerad av alla som säger "ja men den utställningen om fyra månader kan jag inte anmäla till för då fäller min hund"....hur sjutton håller de reda på det är min fråga??!!

Men så tänkte jag, skriver jag ett blogginlägg på Minus fäller så kan jag ju lätt gå in här i bloggen och läsa när han fällde sist och kanske komma på ett schema.

För i min värld tycker jag han fäller hela tiden, men nån gång måste ju hunden vara fullpälsad ;D

Han började fälla till förra utställningen..dvs Visseltofta i september. Nu ryker det ännu mer hår märkte jag igår efter bad och föning. Såg ut som det hade snöat på tomten.

Han ser urfälld ut nu, men det tyckte jag ju han gjorde redan i september.

Imorgon är det hans premiär på Golden Go! Urfälld och samojed...hm, det tyder nog på att vi åker ut ganska fort ;))

Men det spelar ingen roll, det är bara så kul att äntligen få anmäla honom.

Nixo åker till M och är där till söndag, han är som en kung där och behandlas som en sådan med så han kommer bli överlycklig när han märker var vi är på väg :)

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0