Efterlysning!

Jag efterlyser snön!!
Hallå, var är du?
 
Hörru snön, kan vi göra en deal?

Du tar och öser ner en massa snö över Lekvattnet, typ nu!!
I gengäld behöver det inte komma någon snö här.
 
Ok? Deal?!
 
EN dag kvar till sista anmälan....och det saknas fortfarande snö!
 
Hela säsongens planering håller på att gå i stöpet pga att det inte kan ramla ner en massa snö.
 
Jag har legat ute och kört hundar i regn, blåst, kyla, mörker, bland vildsvin och annat läskigt. Men jag har gjort det för att försöka ge hundarna så bra förutsättningar som möjligt.
Själv gillar jag bättre vindstilla solnedgångar med runt -5 grader, då kan tom jag stå stilla och titta och njuta på vår vackra natur.
Men i ösregn och gegga är det inte lika njutbart, men tur nog har jag haft sällskap hela säsongen och det är jag väldigt tacksam för. Annars hade jag INTE kört i skogen!! Jag vet att vildsvinen är ute efter mig ;)
 
Så du snön, snääällla flyg till Lekvattnet och ös ner snö...snäääälla!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0