Nya prover

Igår var vi och tog nya blodprover. Vi väntar nu på svar för att se hur hans värden ser ut efter ca 4 veckor på vanlig mat och medicinering var tredje dag. Håller tummarna för att vi inte behöver ge medicin oftare!

Ställde honom även på vågen och den visade 31,3 kg. Så sakta men säkert går han ner och det är inget jag stressar över. Hans kropp har varit med om mycket och nu när han klarar så mycket motion som han gör så kommer det ramla av mer i sakta takt.

Igår haltade han kraftigt på vänster fram, jag hittade ingenting i tassen och inget i benet. Men jag rensade i tassen och då kunde han gå igen. Men efter en stund kom det tillbaka. Då valde jag att sätta honom i bilen. Tittade när vi kom hem men hittade ingen orsak. Imorse var han lite stel, men nu går han som vanligt. Han får dock ta det lite lugnt på kvällspromenaden ändå. Vill inte överanstränga honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0