Vår underbara vår

Det är kallt på morgonen men solen lyser, det är klarblå himmel och framåt lunch är det riktigt varmt ute.
Så har det varit hela vecka och jag ÄLSKAR det!!
Det ger så mycket energi, jag går upp tidigare än vad jag har gjort innan och går lite längre på morgonen. Förhoppningsvis ska jag komma upp ännu lite tidigare om ett par veckor så jag kan vara ute en timme på morgonen innan jobb.

Igår hade vi vilodag, eller vi och vi, killarna hade. 45 min promenad i lugnt tempo och sen ställde jag mig på crosstrainern. Det var första gången på crosstrainern, så jag startade mjukt med 15 min. Nu ska jag försöka hinna med den 3 gånger i veckan och öka lite varje gång.
Det gäller ju att jag tänker på min rygg och inte överanstränger mig.

Idag blir det 5 km rask promenad i kuperad terräng, jag längtar redan :)

A new wonderful day in my fantastic life <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0