Stackars djur...

Ja mina hundar då alltså. Jag har lite dåligt samvete för tillfället.
 
För det första är det SKITVARMT ute! Det är typ 25 grader på kvällen och då är det svårt att gå några längre rundor med dem.
 
För det andra så har jag tusen andra grejer att göra så de sista 4-5 dagarna har de bara fått kortare promenader.
 
Och då får jag dåligt samvete.
De hänger ju ute i trädgården med mig när jag håller på och fixar. Så de ligger inte själva inomhus. Men ändå, hur kul är det att ligga och glo i en trädgård hela dagen?
Alltså, jag gillar ju det om det är fint väder....men jag tror inte hundar är så förtjusta i att ligga i solstolar och dricka en paraplydrink i solen en hel dag som jag är :D
 
MEN!

Idag verkar det svalare, så jag tog ledigt från jobbet imorgon så jag hinner ikapp med alla mina måsten hemma och då betyder det att jag ikväll hinner gå milen med dem :)

Jag tror de kommer bli överlyckliga!!
 
Ska försöka bli bättre på att inte bara skriva utan att även lägga upp bilder :)
 
 
See ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0