"Fula" människor

De senaste veckorna har det framkommit en del tråkigheter. Först och främst handlar det om avundsjuka och skitsnackande människor som verkar ha för lite att göra.
 
 
Men jag har bara en sak att säga.
HAHAHA skönt att veta att ni är så jäkla rädda för oss! Min nya officiella slogan för Team Gunnvall kanske ska bli "Lite finare, lite bättre" :D
 
Går det bra så får man väl räkna med att folk som inte är ärligt glada snackar skit bakom ens rygg.
Minus har visat framtassarna och det tyckte visst vissa var lite jobbigt.
 
TRIST LÄGE FÖR ER! :D
 
Därför har jag tvekat lite över vad jag ska skriva på sociala medier. Men för sjutton. Inte ska avundsjuka och elaka människor få styra vad jag skriver?!
Så jag skriver när jag vill, hur jag vill och precis vad jag vill och till er "fula" människor, skaffa er ett eget liv!
Har ni tid att snacka skit på nätet så föreslår jag att ni stannar på jobbet längre, skaffar er ett jobb, skaffa en blogg, skaffar er fler hundar, aktiverar era hundar mer, hitta en annan hobby att fylla ut dötiden ni har istället för att sitta framför datorn.
 
Tips i all välmening. För ni inser väl att ni gräver er egen grop? Jag håller inte tyst om det ni snackar om.
Sen att det även har gjorts försök att provocera fram mer snack, ja hur ska jag besvara det....det gick ju inte så bra..oups för dig. Men kul att se att du var villig att sjunka så lågt.
 
En vacker dag kommer jag att konfrontera er som har snackat....för jag vet vilka ni är :)
 
Ha en fantastisk dag alla fina människor som stöttar och supportar oss!!!

Kommentarer
Postat av: Helene

Kram på dig Cissy!!
Go for it!

2014-12-05 @ 15:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0