Fysioterapeut

Idag har jag äntligen tagit Minus träning på allvar. Han har nu gått i två säsonger och jag tränar honom till höger och vänster. Det är kickbike, cykel, backträning, kedjor m.m. Men aldrig någonsin har jag bokat in honom hos en fysioterapeut innan.
Men nu är det dags!
Det är inget fel på honom vad jag vet eller vad jag ser. Men skulle jag själv träna så mycket som jag tränar Minus (japp, jag är den svagaste länken *s*) så hade jag med jämna mellanrum kollat upp min egen kropp.
 
Jag har dessutom hittat en ny sele som jag vill testa på honom. Inte heller det är för att selen han har nu inte är bra. Men jag ser gärna att han tränar i två olika och de är uppbyggda på lite olika sätt.
 
Vilket märke det är och om den fungerar kommer längre fram i höst när jag har testat den :)
 
En bild på Minus och Nixo som är tagen 2011 om jag minns rätt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0