Provsvaren...

Igår ringde "min" veterinär. Hon är verkligen kanon på att ringa så fort hon får möjlighet. Det uppskattar jag!
 
Så nu så är det så här:
Levervärdet ligger stabilt, har inte blivit sämre men är inte bra.
Ska därför fortsätta äta Atopica (dyraste medicinen de har uppfunnit tror jag)
Njurvärdet har gått från inga anmärkningar till anmärkningsvärt.
Dvs tillbaka på ursofalken varje dag.
 
Återbesök för levervärdet om två veckor hos min lokala veterinär.
 
Återbesök för njurvärdet om ca 3 månader.
 
 
Nixo är glad och pigg. Man märker inte att han skulle vara sjuk. Kanske dricker han lite mer vatten än vad han har gjort. Men det är inget jag oroar mig för just nu.
 
 
Så kanske får vi ändå en lugn höst men en sjukdom som håller sig i schack :)
 
Minus, Nixo och Tippex på promenad <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0