17 mars och en 7 åring

Igår var det Nixos födelsedag!
Tänk 7 år med världens bästa Nixo!
 
Jag fattar inte var tiden har tagit vägen. Det känns som igår när han tultade omkring med sitt första grisöra i munnen och ramlade över burkanten till tygburen.
Det är det första han gjorde när han kom hem och jag minns det så tydligt.

Han var så lite, men så söt och bestämd. Snällare valp kommer jag aldrig få. Inte för att Minus har varit jobbig men med Nixo gick allt lite snabbare. Sally ska vi inte ens prata om....hon var inte en snäll valp eller unghund ;) Men hon är ändå världens bästa Sally :)
 
Födelsedagshunden fick tyvärr inga stora tuggben eller en massa godis för lillebror drabbades av magknip. Rejält magknip! Har aldrig sett Minus ha så ont i magen som han hade igår.

Men idag är han som vanligt igen, äter som han ska och skiter som han ska :) Så ikväll ska vi fira Nixos födelsedag med ett gott tuggben och kanske lite räkor :)
 
Här är en bild på 7 åringen!
 
 
Stort Grattis hjärtat, du är min hjälte, mitt mirakel och min skyddsängel <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0