Nixo skadad igen..

I onsdags slet sig Nixo ur sitt halsband när en flock rådjur sprang över vägen där vi gick. Han jagade efter på en upplogad åker och det slutade med att han skadade vänster framben. Alltså inte samma som sist.
Jag lindade benet så fort jag fick möjlighet men märkte redan under kvällen att det nog inte satt i benet utan mer i tassen. 
Det är idag söndag och han stöttar lite på benet ibland när vi är ute men annars hoppar han på tre ben.

Så imorgon ska jag försöka boka in en röntgentid. Jag vill veta vad det är för skada och om något är brutet.
Jag tror två tår är brutna men jag hoppas att jag har fel.

Återkommer när jag vet mer.


Från i onsdags innan olyckan hände.

Min buse ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0